Komunikat do kadry i studentów Centrum

Dnia 15.11.21 zostały opublikowane dwa nowe zarządzenia Rektora UW dotyczące:

1) procedury zgłaszania przypadków zakażeń koronawirusem przez członków społeczności UW w tym studentów;

2) okresowego przechodzenia na tryb zdalny w cyklu 2-tygodniowym.

Nastąpiła istotna zmiana w sposobie zgłaszania zachorowań na covid-19: każdy przypadek potwierdzonego zakażenia COVID powinien być bezpośrednio zgłaszany  przez pracownika/studenta drogą mailową na adres InfoCovid19@adm.uw.edu.pl (zgodnie z §10a nowego ZARZĄDZENIA NR 139 REKTORA UNIWERSYTETU WARSZAWSKIEGO z dnia 15 listopada 2021 r. w sprawie zmiany zarządzenia nr 98 Rektora Uniwersytetu Warszawskiego z dnia 18 czerwca 2021 r. w sprawie funkcjonowania Uniwersytetu Warszawskiego w stanie epidemii COVID-19).

Co bardzo istotne – twarde dane o zakażeniach zgłoszonych na powyższy adres umożliwi władzom CKNJOiEE okresowe wdrażanie kształcenia zdalnego w celu ochrony zdrowia społeczności Centrum.
Przejdź do treści